| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

رنگ متفاوت برای باارزش‌ترین برند فوتبال

جیغ نارنجی: بازار در تب پیراهن دوم رئال!

استقبال از پیراهن دوم رئال مادرید در فصل آینده که قرار است با رنگی متفاوت اما خاطره انگیز باشد، بالا بوده است.

جیغ نارنجی: بازار در تب پیراهن دوم رئال!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید از سال 1998 با شرکت آدیداس برای طراحی و تولید پیراهن‌هایش در هر فصل همکاری دارد و حالا به نظر می‌رسد که آنها به دنبال انقلابی در این زمینه هستند. 

پس از این که رئال مادرید در چند سال اخیر با رنگ‌های آبی، مشکی و بنفش پیش رفت، مدیران این باشگاه و آدیداس قصد دارند که انتخاب‌های پر ریسکی را برای فصلی که در پیش است به کار بگیرند که این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

 

1w34bl4e

پیراهن اول این تیم که در فصل آینده هم سفید خواهد بود اما مسئله پیراهن دوم است که نارنجی است.

رئالی‌ها پیش از این 10 سال پیش پیراهن نارنجی را در فصلی که موفق شدند برای دهمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرند به تن کرده بودند. این رنگ برای تیم کارلو آنچلوتی خوش یمن بود و شب‌های درخشانی را خصوصا در اروپا رقم زد که یکی از آنها پیروزی 1-6 برابر شالکه بود.

چند روز پیش اعلام شده که پیراهن اول این تیم پس از مراسم معارفه کیلیان امباپه با استقبالی باورنکردنی از سوی هواداران این باشگاه روبرو شده و فروشگاه رسمی این باشگاه اعلام کرد که ارسال پیراهن با شماره و نام این ستاره فرانسوی نزدیک به چهار تا شش هفته طول خواهد کشید.

 

htlrpuxm

حالا تصاویری از پیراهن دوم این تیم در فصل ۲۵-۲۰۲۴ با طراحی جذاب و متفاوت آدیداس منتشر شده است. آنها پس از چند فصل بار دیگر به استفاده از رنگ‌های شاد و جیغ روی آورده‌اند و قرار است در این فصل بار دیگر پیراهنی به رنگ نارنجی را به تن کنند که خطوطی بر اساس الگوی مشخص روی آن به چشم می‌خورد که به جذابیتش اضافه کرده و طرح دور یقه‌اش هم توجه هواداران این تیم را به خود جلب کرده است.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که انتظار می‌رود فروش پیراهن رئال در فصل آینده با توجه به پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه رشد انفجاری داشته باشد. پیراهن این تیم هر سال پر فروش‌ترین پیراهن دنیاست اما پیش‌بینی می‌شود که فروش آنها در فصل آینده چندین برابر شود. 

 

1gfwru0b

رئال مادرید در حال حاضر گرانقیمت‌ترین پیراهن دنیا را به لطف حضور آدیداس و دو حامی مالی دیگر که هواپیمایی امارات و HP هستند دارند و مبلغی در حدود 250 میلیون یورو دریافت می‌کند. 

این باشگاه در این فصل هم با افزایش فروش قابل توجهی به دلیل درخشش جود بلینگام در ترکیب این تیم روبرو بود. این ستاره انگلیسی نه تنها در اسپانیا، بلکه در سراسر دنیا به بازیکنی محبوب تبدیل شد و بیشترین فروش پیراهن مربوط به او بود. این بازیکن در کنار امباپه می‌تواند شرایط مالی فروش پیراهن را برای رئال بهتر از قبل کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار