| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان خارجی پرسپولیس قطعی شد

تیم فوتبال پرسپولیس درنهایت تصمیم گرفت با یک دروازه بان خارجی برای فصل آینده همکاری کند.

 دروازه‌بان خارجی پرسپولیس قطعی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و جدایی این دروازه بان ملی پوش از پرسپولیس، نام های زیادی برای جانشینی او مطرح شد. از حسین پورحمیدی گرفته تا محمدرضا اخباری و حتی سیدحسین حسینی دروازه بان و کاپیتان دو فصل اخیر استقلال. اما به نظر می رسد مخالفت باشگاه تراکتور برای انتقال به پرسپولیس و همین طور مهدی تارتار برای جدایی اخباری درنهایت کار را به جایی رساند که باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرد و تصمیم گرفت با یک دروازه بان خارجی به توافق برسد.

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک دروزاه بان ملی پوش است. سرخ پوشان فیلم چند دروازه بان ملی پوش را در اختیار گاریدو قرار داده اند و او درنهایت یکی از آن ها را پسندید و نامش را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داد.

برهمین اساس از صبح دیروز مذاکرات با این دروازه بان ملی پوش انجام شده و باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است طی دو روز آینده توافق نهایی انجام شده و پیش قرارداد از سوی این دروازه بان امضا شود.گفتنی است این روزها امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس دارند و روز قبل نیز موفق شدند در دو نیمه متفاوت دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار