| کد مطلب: ۱۱۲۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

«انتخاب» و روزنامهٔ هم‌میهن مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیئت‌منصفهٔ جرائم سیاسی و مطبوعاتی از رسیدگی به پروندهٔ پایگاه خبری «انتخاب» و روزنامهٔ «هم‌میهن» در دادگاه مطبوعات این هفته خبر داد و گفت: مدیرمسئول این پایگاه خبری و مدیر مسئول روزنامهٔ هم‌میهن با اکثریت آرا مجرم شناخته شدند.

«انتخاب» و روزنامهٔ هم‌میهن مجرم شناخته شدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی از رسیدگی به پرونده «پایگاه خبری انتخاب» در دادگاه مطبوعات این هفته خبر داد و گفت: مدیر مسئول این پایگاه خبری با اکثریت آراء مجرم شناخته شد.

اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه اظهار کرد: اتهامات علی مرادی، نقض مصوبات شورای عالی امنیت ملی در مطلب و ویدئویی باعنوان حراج برند ایران/سیاست خارجی ایران چرا اینقدر تضعیف شده است؟، است.

وی ابراز کرد: برخی اعضای هیات منصفه با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و تحلیل وقایع، بر ضرورت اجرای قوانین از جمله مصوبات شورای عالی امنیت ملی تاکید و تصریح کردند صرف‌نظر از درست یا نادرست بودن مطالب منتشر شده در ویدئو‌ی انتخاب، مغایر با قوانین و مصوبات دانستند.

وی ادامه داد: رای دادگاه  رسیدگی به پرونده اتهامات علی مرادی  مدیر مسئول انتخاب که به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

منبع : نامه نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار