| کد مطلب: ۱۱۲۹۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

بذرپاش: یک ریال حقوق از وزارت راه نگرفته ام/ به خودم نمره ۱۴ یا ۱۵ می دهم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعد از گذشت حدود ۱.۵ سال از وزارت به خودم نمره ۱۵ می دهم، گفت: کارمند رسمی صدا و سیما هستم و یک ریال هم از وزارت راه و شهرسازی حقوق نگرفته ام.

بذرپاش: یک ریال حقوق از وزارت راه نگرفته ام/ به خودم نمره ۱۴ یا ۱۵ می دهم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با توجه به این فرضیه که احتمال دارد برخی از وزرای دولت سیزدهم در دولت چهاردهم نیز به کار گرفته شوند، یکی از این افراد مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم است. اما وقتی از او در نشست خبری خود با رسانه ها پرسیده شد که پیشنهادی برای وزارت راه و شهرسازی به او شده است؟ گفت: هیچ پیشنهادی به او برای وزارت راه و شهرسازی نشده است.

بسیاری از اقدامات ما ناتمام مانده است

او با بیان اینکه در این ۱.۵ سال گذشته که به عنوان وزیر راه و شهرسازی مشغول به کار شده ام برخی اقدامات فرصت نشد که انجام شود، اظهار داشت: دولت رئیسی حتی به ۳ سال هم نرسید و مرداد و شهریور به ۳ سال می رسید و بنده هم بعد از مرحوم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شدم و حدود ۱.۵ سال وزیر راه و شهرسازی بودم. بسیاری از اقدامات ما ناتمام مانده است.

وی افزود: در صنعت حمل و نقل همانا تمام کردن کریدورها یکی از آرزوهای شهید رئیسی بود. در موضوع تحولات ریلی نیز نوسازی ناوگان ریلی و صنعت هوایی آرزوی دولت سیزدهم بود. تمام شدن فرودگاه امام خمینی نیز آرزوی ما بود که امید است آنرا ببینیم.

اگر می خواهیم به رشد اقتصادی ۸ درصدی برسیم ۲ درصد آن از بخش مسکن خواهد بود

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگر می خواهیم به رشد اقتصادی ۸ درصدی برسیم ۲ درصد آن از بخش مسکن خواهد بود. کاهش تورم به خاطر سهم یک سومی مسکن در سبد تورمی خانوار است. مسکن هر چه بیشتر تولید شود می تواند به کاهش تورمی سبد خانوار کمک کند.

بذرپاش در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی برای وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم به او شده است؟ گفت: برای وزارت راه و شهرسازی مذاکره ای با بنده نشده است اما در جلسه ای که با پزشکیان رئیس جمهور منتخب خواهم داشت گزارش کار ارائه خواهم کرد. امید است یک وزیر خوب و بهتر از ما برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب خواهد شد.

نمره ای که می توانم به خودم در این مدت در وزارت بدهم ۱۴ یا ۱۵ است

او در پاسخ به این پرسش که اگر بخواهید نمره ای به وزارت خود در این مدت ۱.۵ سال گذشته بدهید چه نمره ای خواهید داد؟ گفت: نمره ای که می توانم به خودم در این مدت در وزارت راه و شهرسازی بدهم ۱۴ یا ۱۵ است.

یک ریال حقوق از وزارت راه و شهرسازی نگرفته ام

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که استخدام کجاست و بعد از اینکه از وزارت راه و شهرسازی کنار برود به کجا خواهد رفت؟ گفت: بنده استخدام صدا و سیما هستم و باید اذعان کنم که یک ریال حقوق از وزارت راه و شهرسازی نگرفته ام.

منبع : اقتصادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار