| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

فهرست دستمزدهای لالیگا

پردرآمدترین‌های لالیگا: امباپه پایین‌تر از دو ستاره بارسا

هر چند به نظر می‌رسید کیلیان امباپه با انتقال به رئال پردرآمدترین بازیکن لالیگا شود اما در فهرست دستمزدها او در رتبه سوم قرار دارد.

پردرآمدترین‌های لالیگا: امباپه پایین‌تر از دو ستاره بارسا

 به گزارش "ورزش سه"، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید هم باعث نشده تا بیشترین دستمزد در لالیگا به یک بازیکن رئال مادرید تعلق بگیرد. طبق آخرین فهرست منتشر شده، فرانکی دی یونگ از بارسا با 37.5 میلیون یورو دستمزد ناخالص در صدر قرار دارد و بعد از او نیز روبرت لواندوفسکی با 33.5 میلیون یورو قرار دارد.

 

ppzm13xl

در جایگاه سوم به ستاره جدید رئال یعنی کیلیان امباپه می‌رسیم که دستمزدی 31.5 میلیون یورویی دارد. با کسر مالیات این رقم نصف خواهد شد. رئال دو سال پیش به امباپه دستمزد 60 میلیون یورویی ناخالص پیشنهاد داده بود ولی او با پی اس جی تمدید کرد. امسال رئال پیشنهاد قبلی را پس گرفت و ستاره فرانسوی حالا با نصف آن مبلغ با رئال قرارداد بسته است.

در جایگاه چهارم و با فاصله، به داوید آلابا از رئال می‌رسیم که 22.5 میلیون یورو دریافتی دارد. یان اوبلاک از اتلتیکو و وینسسیوس از رئال با 20.8 میلیون یورو در رده‌های بعدی هستند.

جالب اینکه جود بلینگام در رئال 18.7 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. ایلکای گوندوگان 16.6 میلیون یورو، فده والورده 15 میلیون یورو و تیبو کورتوا با 14.5 میلیون یورو در رتبه‌های هشتم تا دهم قرار دارند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار