| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

آموزش و پرورش امروز ۳۰ تیرماه اطلاعیه داد

​امروز آخرین فرصت برای ثبت اعتراض به نمرات امتحانات نهایی است.

آموزش و پرورش امروز  ۳۰ تیرماه اطلاعیه داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که دانش‌آموزان پایه دوازدهم برای ثبت درخواست تجدیدنظر در تصحیح آزمون‌های نهایی تا امروز - ۳۰ تیرماه - فرصت دارند.

بنابر گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم که موفق به دریافت کارنامه نشده‌اند، فقط تا امروز - شنبه ۳۰ تیرماه - فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات سنجش آموزش و پرورش مناطق از نمرات خرداد ماه خود مطلع و درصورت تمایل، نسبت به ثبت درخواست تجدید نظر در تصحیح آنها اقدام کنند.

آموزش و پرورش این فرصت را برای مساعدت به دانش آموزانی که به هر دلیل به نتایج دسترسی نداشته‌اند فراهم کرده و غیر قابل تمدید است.

نتایح امتحانات نهایی پایه دوازدهم برای حدود ۹۸۰ هزار دانش‌آموز از ۲۳ تیرماه روی سامانه my.medu.ir قرار گرفته است.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش پیش از این اعلام کرده بود که ۲۵ میلیون پاسخنامه امتحانات نهایی توسط بیش از ۱۰۰ هزار معلم، تصحیح شده است و هر پاسخنامه دو بار توسط دو مصحح تصحیح و جمع نمرات توسط سامانه انجام شده است.

وی افزود: در صورت مغایرت نمرات تا یک نمره، نمره بالاتر برای دانش‌آموز اعمال می‌شود، اگر مغایرت نمرات ۲ مصحح بیش از یک نمره بود پاسخنامه در اختیار مصحح سوم قرار می‌گیرد و نمره نهایی توسط مصصح سوم با مشاهده نظر ۲ مصصح قبل و تصحیح مجدد، اعلام می‌شود.

زارعی یادآورشد: اگر همچنان میان نمرات سه مصحح، مغایرت وجود داشت پاسخنامه برای بازبین ارسال می‌شود بنابراین ممکن است دانش‌آموزان امروز هنگام اعلام نتیجه مشاهده کنند که برخی دروس در حال بازبینی است که این به معنای کنترل نهایی است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار