| کد مطلب: ۱۱۲۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

تارتار این دو پرسپولیسی را می خواهد!

به نظر می‌رسد که تحرکات نقل‌وانتقالاتی گل‌گهر در بازار تابستانه مطابق با فهرست درخواستی‌های مهدی تارتار ادامه دارد.

 تارتار این دو پرسپولیسی را می خواهد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛   گل‌گهر سیرجان جزو تیم‌های فعال و پررفت‌وآمد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود؛ به‌طوری‌که تاکنون سیرجانی‌ها موفق شده‌اند با علی قربانی، مجید عیدی و گوستاوو واگنین به توافق برسند و در طرف مقابل، جدایی روبرتو تورس در کنار بهنام برزای، مهدی تیکدری‌نژاد، سامان فلاح و سعید سحرخیزان از جمع بازیکنان گل‌گهر قطعی شده و علیرضا کوشکی هم در آستانه جدیی از جمع سرمه‌ای‌پوشان است. نکته مهم و جالب‌توجه درباره گل‌گهر، درآمدزایی چشمگیر سیرجانی‌ها از فروش بازیکنان است که باعث افزایش سقف بودجه آن‌ها شده است.

سیرجانی‌ها در مسیر فروش سامان فلاح و سعید سحرخیزان موفق به درآمدی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان شدند؛ آن‌هم در شرایطی‌که سقف بودجه گل‌گهر برای فصل پیش‌رو با توجه به دریافت مجوز حرفه‌ای، ۳۶۰ میلیارد تومان بود، اما حالا سرمه‌ای‌پوشان بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان می‌توانند هزینه کنند. مهدی تارتار با توجه به شرایط به‌وجود آمده از مدیران باشگاه گل‌گهر خواسته تا به فعالیت خود در بازار تابستانه ادامه بدهند و بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که تیمِ سیرجانی احتمالاً حداقل ۵-۴ خرید دیگر در بازار نقل‌وانتقالات خواهد داشت.

سرمه‌ای‌پوشان در حالی سامان فلاح را از دست داده‌اند و این مدافع جوان به استقلال فروخته شد که حالا گل‌گهری‌ها در سودای تقویت فهرست خود هستند. در این مسیر بعد از بررسی گزینه‌های مختلف، تلاش مسئولان باشگاه سیرجانی جذب بازیکن خارجی است و با توجه به عملکرد خوب عثمان اندونگ در ترکیب استقلال خوزستان در فصل گذشته، تارتار خواهان جذب این بازیکن شده که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که توافقات با مدافع سنگالی نهایی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به‌زودی به جمع گل‌گهری‌ها خواهد پیوست.

وحدت هنانوف، مدافع ۲۳ ساله اهل کشور تاجیکستان که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده، با اعلام رسمی پایان همکاری‌اش با سرخ‌پوشان پایتخت، مذاکرات خود با گل‌گهری‌ها را آغاز کرده است. هنانوف هم در پست‌های دفاع میانی و دفاع راست و هم در پست هافبک دفاعی توانایی بازی دارد و همین مسئله باعث شده تا تارتار پیگیر جذب او شود. البته پیش از حضور مهدی تارتار هم گل‌گهری‌ها در سودای استخدام این بازیکن تاجیکستانی بودند و گفته می‌شود توافقات اولیه با هنانوف انجام شده و او به‌زودی به جمع شاگردان تارتار اضافه می‌شود.

مهدی تارتار در کنار ابراز تمایل ویژه به جذب آرمان اکوان، مدافع فصل گذشته ملوان بندرانزلی، برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش نام پدرام قاضی‌پور، شاگرد خود در تیم ملوان و البته شایان مصلح، مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان را داده است. مصلح در کنار دریافت پیشنهاد از گل‌گهر، در تیررس مسئولان باشگاه مس رفسنجان هم قرار گرفته و آینده کاری او نامعلوم است. ضمن آنکه گفته می‌شود پیمان بابایی، وینگر-مهاجم فصل گذشته استقلال جزو بازیکنانی است که مهدی تارتار پیگیر حضور او در تیم سیرجانی شده است.

گل‌گهری‌ها البته پیگیر جذب بازیکن خارجی در فاز تهاجمی هم هستند و در کنار امضای قرارداد با گوستاوو واگنین و توافقات انجام شده با عثمان اندونگ و وحدت هنانوف، گفته می‌شود سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در سودای جذب مهاجم اسپانیایی هستند و در این مسیر رایزنی‌ها به صورت چراغ‌خاموش در حال انجام است و فعلاً گزینه نهایی و مدنظر سرمه‌ای‌پوشان مشخص نیست. در فصل گذشته اریک باگناما در کنار میشل تی‌ورده، ۲ مهاجم خارجی گل‌گهر بودند که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که دوران همکاری این ۲ بازیکن با سرمه‌ای‌پوشان به پایان رسیده و تارتار تمایلی به ادامه همکاری با آن‌ها نشان نداده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار