| کد مطلب: ۱۱۲۸۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

با افزایش دستمزد؛

چلسی مطمئن است: ستاره انگلیسی 10 سال می‌ماند

جزئیات قرارداد کول پالمر، مهاجم چلسی، تغییر می‌کند و این باشگاه مطمئن است این ستاره جوان برای 10 سال در چلسی می‌ماند.

چلسی مطمئن است: ستاره انگلیسی 10 سال می‌ماند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، چلسی قرار است به کول پالمر یک قرارداد جدید پیشنهاد دهد و آن‌ها اطمینان دارند که این بازیکن تا 10 سال آینده در این تیم ماندنی است.

این بازیکن 22 ساله علیرغم اینکه حتی در یک بازی انگلیس هم فیکس نبود، به دلیل حضور در رقابت‌های یورو 2024، در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد.

این مهاجم در پنج بازی از هفت بازی سه شیرها به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب شد و در بازی فینال قبل از گل برتری میکل اویارسابال، گل تساوی را به ثمر رسانده بود.

پالمر تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشت. شاید اگر پاس او در لحظات پایانی بازی مقابل هلند به اولی واتکینز نمی‌رسید، آن‌ها به فینال یورو صعود نمی‌کردند.

چلسی تابستان گذشته برای جذب این بازیکن 45 میلیون یورو به منچسترسیتی پرداخت کرد و او با 25 گل در تمامی رقابت‌ها ارزش خود را اثبات کرد.

 پالمر پس از ورود به استمفوردبریج یک قرارداد هفت ساله منعقد کرد که شامل گزینه تمدید برای یک سال دیگر با دستمزد هفتگی 100 هزار یورو است.

او یکی از کمترین دستمزدها در چلسی را دریافت می‌کند و رسانه‌‌های انگلیس مدعی هستند که این رقم حدود یک چهارم دستمزد رحیم استرلینگ است.

بر اساس گزارش نشریه تلگراف باشگاه چلسی به این موضوع توجه دارد و به پالمر با افزایش دستمزدها پاداش می‌دهد تا اهمیت عملکرد او را بهتر نشان دهد. آن‌ها معتقدند او تا 10 سال آینده برای چلسی بازی خواهد کرد.

بر اساس گزارش این نشریه، به نظر می‌رسد که جزئیات بسته پیشنهادی چلسی به پالمر محرمانه باقی بماند. این احتمال بسیار پررنگ است که به زودی قرارداد پالمر تصحیح شود.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار