| کد مطلب: ۱۱۲۸۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد مخبر: قطع برق مناطق مسکونی خط قرمز دولت سیزدهم است

سرپرست ریاست جمهوری گفت: خط قرمز دولت سیزدهم، قطع برق مناطق مسکونی بود که با اقدام‌های انجام شده به جز برخی مناطق آن هم به صورت جزیی، مانع از بروز خاموشی در کشور شدیم.

محمد مخبر: قطع برق مناطق مسکونی خط قرمز دولت سیزدهم است

محمد مخبر صبح سه‌شنبه در سفر به استان خوزستان در حاشیه آئین تجلیل از مهندسان نیروگاه رامین اهواز که اقدام جهادی آنها طی روزهای اخیر مانع از قطع گسترده شبکه برق شد، اظهار کرد: بی توجهی به توسعه نیروگاه‌ها در سال‌های گذشته موجب ناترازی تولید برق در کشور شد که یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم، جبران این ناترازی بود، کارهای بزرگی برای افزایش ظرفیت تولید برق در دولت سیزدهم آغاز شد که نتیجه آنها، بخش مهمی از ناترازی انرژی در کشور را جبران می‌کند.

وی، صنعت برق را پیشران توسعه کشور دانست و افزود: هر گونه اختلال در تولید برق، سایر بخش‌های اقتصاد و صنعت کشور را نیز دچار چالش می‌کند که این نشانه اهمیت صنعت برق است. روحیه جهادی و ایثار یکی از عوامل موفقیت و از دارایی‌های مهم کشور محسوب می‌شود و وجود روحیه جهادی میان مردم، صنعتگران، مهندسان و کارگران کشور موجب شده تا با وجود تحریم‌های گسترده، حرکت کشور در مسیر توسعه و پیشرفت مختل نشود.

مخبر با بیان اینکه روحیه جهادی، گره گشای مسائل کشور است، ادامه داد: تجلیل از مهندسان نیروگاه رامین که با وجود گرمای شدید و بی سابقه هوا با ایثار و از خود گذشتگی و تلاش مثال زدنی، مانع از بروز خاموشی گسترده در شبکه برق کشور و خوزستان شدند، تجلیل از روحیه ایثار و کار جهادی است.

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: مهندسان این نیروگاه و صنعت برق کشور در گرمای شدید در تلاش برای پایداری برق کشور هستند که در کنار تجلیل از این کار بزرگ، توجه به صرفه جویی در مصرف برق توسط شهروندان را ضروری کرده است.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار