| کد مطلب: ۱۱۲۸۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی وضعیت هوا طی پنج روز آینده؛

خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۱۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت هوا در کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز(۲۶ تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در شمال آذربایجان غربی، جنوب کرمان ، شمال و شرق هرمزگان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در شمال آذربایجان غربی بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارشنبه و پنجشنبه این وضعیت در شمال آذربایجان غربی و مازندران ادامه خواهد داشت تاکید کرد: جمعه و شنبه با گذر موج کم دامنه تراز میانی از نوار شمالی کشور در برخی نقاط شمال غرب، شرق سواحل دریای خزر و در ارتفاعات البرز شرقی واقع در سمنان و گلستان افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: در این مدت در برخی مناطق مرکزی و نوار شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های مرزی واقع در غرب و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در سه روز آینده دریای عمان و مناطق مرکزی خلیج فارس مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ تیر) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد بعدازظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۸ تیر ) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد بعدازظهر، افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۱۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار