| کد مطلب: ۱۱۲۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

هق‌هق لئو روی نیمکت

وضعیت ترسناک مچ پای لیونل مسی/ عکس

مصدومیت نگران کننده لیونل مسی در جریان فینال کوپا آمه‌ریکا باعث ناراحتی بسیاری از طرفدارانش شد.

وضعیت ترسناک مچ پای لیونل مسی/ عکس

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و موفق شد با تک گلی که لائوتارو مارتینز در وقت اضافه دوم به ثمر رساند برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی را برای دومین دوره متوالی از آن خود کند. 

این دیدار با حواشی و جنجال بسیاری همراه بود و تلاش هوادارانی که بلیت نداشتند و اکثراً طرفدار تیم ملی کلمبیا بودند برای ورود به ورزشگاه باعث شد که نیروهای امنیتی با مشکلات و دردسرهای جدی مواجه شوند و به همین دلیل این بازی با بیشتر از یک ساعت تاخیر شروع شود.

مسی از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش در این بازی حضور داشت و هواداران تیم امیدوار بودند که بتواند با درخشش خود نتیجه را به سود آنها تغییر دهد اما این بازیکن در دقیقه ۶۶ بدون این که برخوردی با بازیکنان حریف داشته باشد ظاهرا دچار پیچ خوردگی مچ پای راستش شد و در حالی که به شدت احساس درد داشت روی زمین دراز کشید. 

 کادر پزشکی بلافاصله وارد زمین شد اما مشخص بود که او شرایط ادامه کار را ندارد و همین باعث شد که دو دقیقه بعد در حالی که به شدت اشک می‌ریخت و از این مصدومیت و این که نمی‌تواند به تیم ملی کشورش در دیدار فینال کمک کند ناراحت و عصبانی بود زمین بازی را ترک کند. هواداران به احترام او ایستاده تشویقش کردند و نامش را صدا زدند و همه نگران شرایط پای او بودند. 

cuopbws4

به نظر می‌رسد که مشکلی جدی برای مچ پای راست این بازیکن به وجود آمده باشد و حتی بعضی از رسانه‌ها مانند بیلد مدعی شده‌اند که احتمال پارگی رباط داخلی پای او هم وجود دارد که باید با آزمایشات بعدی به صورت دقیق مشخص شود.

wpjumjwq

 تصاویر منتشر شده از این بازیکن روی نیمکت در حالی که نمی‌تواند جلوی اشک‎‌هایش را بگیرد با واکنش گسترده‌ای همراه شد اما شوک اصلی زمانی به هواداران و فوتبتال دوستان وارد شد که تصاویری از مچ پای او که ورم بسیار شدیدی را نشان می‌دهد منتشر و باعث نگرانی طرفداران این ستاره آرژانتینی از شدت مصدومیت و مدت زمان دوری او از میادین شد. در واقع تنها چیزی که مشخص بود ورم شدید پای او بود، به حدی که مچ تقریبا دیده نمی‌شد.

تصاویر اشک‌های مسی روی نیمکت بسیار ناراحت کننده و دردناک بود و خیلی زود به خبر اول تمامی رسانه‌ها در سراسر دنیا تبدیل شد. هنوز خبری رسمی درباره شدت مصدومیت و مشکل اصلی این بازیکن منتشر نشده است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار