| کد مطلب: ۱۱۲۸۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در ۲۸ تیر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکز درمانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل است.

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در ۲۸ تیر

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  سید‌مجتبی آل‌یاسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در روز پنجشنبه 28 تیرماه اظهار داشت: با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، روز پنجشنبه تعطیل رسمی اعلام شد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنج‌شنبه 28 تیر تعطیل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه فعالیت بانک‌ها و بیمه‌های استان با نظر شورای هماهنگی ذیربط خواهد بود، گفت: شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود و ارائه خدمت به شهروندان انجام خواهد شد.

آل یاسین در ارتباط با تعطیلی کلاس‌ها و آموزشگاه‌های دولتی و غیر دولتی خاطرنشان کرد: کلاس‌های تمامی مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر‌دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در روز پنجشنبه 28 تیرماه به جهت کاهش مصرف انرژی تعطیل خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار