| کد مطلب: ۱۱۲۸۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

اعلام تعطیلی شنبه ۲۳ تیرماه

فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی در روز شنبه به دلیل گرمای هوا به صورت دورکاری اعلام شد.

 اعلام تعطیلی شنبه ۲۳ تیرماه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روز شنبه به دلیل گرمای هوا به صورت دورکاری اعلام شد. با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و به منظور پایداری شبکه برق استان فعالیت کلیه ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، مؤسسات عمومی و غیردولتی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز و مؤسسات آموزشی خوزستان در روز شنبه مورخ ۲۳ تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

این دورکاری شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس، آتش‌نشانی‌ها، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری، تولیدی و ارائه دهنده خدمات عمومی (آب، برق، گاز، مخابرات و خدمات شهری شهرداری‌ها) نمی‌شود.

آزمون‌های پایانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، حوزه‌های علمیه، آزمون‌های استخدامی (از جمله دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش) مصاحبه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و سایر آزمون‌ها بدون تغییر و مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده قبلی در تاریخ‌های مذکور برگزار خواهند شد.

شورای هماهنگی بانک‌های استان نیز پس از هماهنگی با استاندار خوزستان نسبت به ابلاغ تصمیم اتخاذ شده به بانک‌های سطح استان اقدام می‌کند.

دور کاری فعالیت ادارات کیش در روز شنبه ۲۳ تیر ماه

ادارات جزیره کیش شنبه ۲۳ تیرماه به دلیل افزایش دما تعطیل است و به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

براساس این گزارش به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما، فعالیت تمامی ادارات و نهادها روز شنبه ۲۳ تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

گفتنی است، این اقدام در راستای مدیریت انرژی در جزیره کیش و استانهای جنوبی انجام می شود.

آیا ادارات استان یزد فردا شنبه ۲۳ تیر تعطیل است؟

برای بسیاری از هم وطنانمان در استان یزد این سوال برایشان مطرح شده است که آیا ادارات استان یزد فردا شنبه ۲۳ تیر تعطیل است؟ ایا فردا شهرهای یزد به علت گرما تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر، هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا شنبه ۲۳ تیر برای شهرهای استان یزد اعلام نشده است.

منبع : اقتصادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار