| کد مطلب: ۱۱۲۷۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

دلیل اصلی حذف حسینی از تیم ملی فاش شد!

منصور رشیدی از پیشکسوتان استقلال که صراحت کلام دارد و بدون حب و بغض حرف‌هایش را می‌زند این بار هم درباره حواشی دعوت نشدن کاپیتان استقلال به تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرده است.

دلیل اصلی حذف حسینی از تیم ملی فاش شد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتبال استقلال تمریناتش را با ۹ بازیکن آغاز کرده است و فعلا اخبار‌ خوبی از نقل و انتقالات این تیم هم به گوش هواداران نرسیده تا نگرانی‌ها درخصوص شرایط آبی‌ها در فصل آینده بیش از پیش شود.

 منصور رشیدی از پیشکسوتان استقلال که صراحت کلام دارد و بدون حب و بغض حرف‌هایش را می‌زند این بار هم درباره حواشی دعوت نشدن کاپیتان استقلال به تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

من شنیدم امروز صادر شده است. من خودم چند بار با حسینی صحبت کردم و امروز هم گفتند صادر شده. او در تیم ملی هم روی همین اصل نبود، چون حسینی از من خواسته بود خودم از آقای قلعه‌نویی پرسیدم چرا دعوت نشده؟ گفت دستور دادند در آن سفر نباشد!

قلعه‌نویی تایید کرد که دستور آمده که حسینی در تیم ملی نباشد؟

به من گفت جایی نگویم اما به شما گفتم. بله این‌طور بوده. بارها گفتم علی دایی و یحیی و وریا و باقری چه کار کردند؟ اینها که همه آبی نیستند و در تیم قرمز هم بودند و برای من فرقی نمی‌کند. کسی که حق می‌گوید باید کنار گذاشته شود؟ برای چی؟ تا کی باید این کار را انجام ‌دهید؟ پیشکسوتی نمانده یا به رحمت خدا رفتند همین چندتا مانده. باید چه کار کرد؟ هیچ کسی هم‌ که نمی‌نویسد. البته چرا! یک‌بار شما از روزنامه اعتماد تماس گرفتید و قول دادید و نوشتید، اما این بار هم بنویسید چندتا پیشکسوت مانده؟ چندتا کارشناس ورزشی مانده که بخواهد جوابگو باشد؟ دیگر سن من طوری هست که امید به سال‌های آینده ندارم اما اینها که اسم بردم همدوره‌ای‌های من که نبودند‌. به قول علی دایی که می‌گفت آن زمان که شما تیم ملی بودی من در شکم مادرم بودم! حالا واقعیت را که می‌گوییم باید مورد تذکر قرار بگیریم؟ برای چی؟ تا کی این کارها را می‌کنید؟ می‌تواند این کارها دوام داشته باشد؟

یعنی بعد از مصاحبه تماس گرفتند و تذکر دادند؟

زنگ زدند. بله انجام شد! باز خوب است که تلفنی تهدید کردند و نگفتند دیگر درباره فوتبال هم صحبت نکن! ان‌شاءالله یک روزی درست شود!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار