| کد مطلب: ۱۱۲۷۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

جانشین دانیال از مراکش می آید

یک روزنامه مراکشی مدعی شد که ایوب العملود، بازیکن مراکشی الوداد، راهی پرسپولیس می‌شود. پرسپولیس جانشین دانیال را از مراکش می‌آورد!

جانشین دانیال از مراکش می آید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و پیوستن این بازیکن به تراکتور، حالا پرسپولیسی‌ها باید جانشین مناسبی را برای ستاره فصل قبل خود پیدا کنند. چند گزینه مدنظر سرخ پوشان قرار گرفته ولی حالا خبری از مراکش مخابره شده مبنی بر اینکه گاریدو قصد دارد با یکی از شاگردان قدیمی خود دوباره همکاری کند.

ایوب العملود نام مدافع راست 30 ساله مراکشی است که در تیم فوتبال الوداد مراکش بازی می‌کند. زمانی‌که خوان کارلوس گاریدو در دو مقطع هدایت الوداد را برعهده داشت، این بازیکن زیر نظر سرمربی کنونی پرسپولیس به فعالیت پرداخت و حالا به نظر می‌رسد که مرد اسپانیایی قصد دارد تا شاگرد سابق خود را به تهران بیاورد.

این بازیکن یک بازی ملی در سال 2021 و زیر وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق تیم ملی مراکش را در کارنامه دارد و با الوداد به سه قهرمانی لیگ مراکش و یک قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا دست یافته است.

روزنامه المنتخب مراکش با اعلام این خبر نوشته است: در خبری غافلگیرکننده که انتظار نمی‌رفت، روزنامه الکترونیکی المنتخب از منابع خاص خود مطلع شده است که ایوب العملود، مدافع راست الوداد، به زودی به یک باشگاه ایرانی خواهد پیوست و قرار است فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

العملود ترجیح داد تجربه فوتبالی خود را در لیگ ایران ادامه دهد، در حالی که پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از نهضت برکان و ارتش سلطنتی را رد کرد. همچنین، با وجود تلاش‌های مسئولان باشگاه الوداد برای نگه داشتن او در تیم، این بازیکن تمایلی به ادامه همکاری با این باشگاه نداشت.

اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود و العملود به تیم ایرانی مورد نظرش بپیوندد، به نظر می‌رسد که او اولین بازیکن مراکشی خواهد بود که تجربه حرفه‌ای خود را در این لیگ آغاز می‌کند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار