| کد مطلب: ۱۱۲۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

وارث شماره ۱۰ مسی در بارسا مشخص شد

آنسو فاتی قرار است بار دیگر شماره ۱۰ بارسلونا را در فصل آینده به تن کند.

 وارث شماره ۱۰ مسی در بارسا مشخص شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، جدایی لیونل مسی از بارسلونا باعث شد که شماره ۱۰ این تیم که سال‌های طولانی بر تن این بازیکن بود بدون استفاده بماند و مدیران این باشگاه در همان زمان تصمیم گرفتند که این شماره را به آنسو فاتی اهدا کنند که استعداد بسیاری را به نمایش گذاشته بود. 

این بازیکن جوان و درخشان پیراهن شماره ۱۹ را به تن کرد تا جانشین مسی لقب بگیرد اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت و فشاری که به او از سوی رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان وارد شد باعث شد که او نتواند به هیچ وجه درخششی که انتظار می‌رفت و همه منتظر دیدنش بودند را به نمایش بگذارد. 

 او فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شد اما عملکردش در این تیم هم درخشان نبود و همین باعث شد که پس از پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس بار دیگر به جمع بازیکنان بارسا برگردد و حالا در حال انجام تمرینات انفرادی است تا تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود. 

پیش از این گفته شده بود که او تمایل زیادی به پوشیدن دوباره پیراهن بارسا دارد اما مدیران این باشگاه مایل هستند به فروش او فکر کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که او توانسته است مدیران بارسا را تا حدی متقاعد کند و حالا موندو دیپورتیوو خبر داده که فاتی قرار است شماره ۱۰ را بار دیگر در فصل آینده به تن کند و باید دید که در نهایت این دو طرف برای قطعی کردن این انتقال با هم به توافق خواهند رسید یا خیر.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار