| کد مطلب: ۱۱۲۷۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

ادارات این استان هم ۲۱ تیرماه تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی با اشاره به کاهش ساعت کار ادارات و بانک ها و بیمه های استان در روز چهارشنبه ۲۰ تیر گفت: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

ادارات این استان هم ۲۱ تیرماه تعطیل است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سیدمجتبی آل یاسین با اعلام این خبر افزود: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و موافقت استاندار، به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، بانک ها و بیمه های استان باستثنای واحدهای ذیربط در مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری بشند، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه تعطیل خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ادارات، بانک ها و بیمه های استان به جز دستگاه های خدمات رسان و اداراتی که به صورت نوبت کاری و کشیک، فعال هستند، در روز چهارشنبه ۲۰ تیر از ساعت ۱۱ صبح تعطیل می شوند.

به گفته وی، آزمون کنکور و امتحانات دانشگاه های استان مطابق برنامه قبلی برقرار است. کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تعطیل خواهد بود. همچنین فعالیت تمامی معادن و کارگاه های عمرانی منشاء گرد و خاک تعطیل اعلام می شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحدها هستند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، ادامه داد: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه ها و ... در پایان وقت و سامانه های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری مورد تاکید است.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار