| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مشکل عجیب لیموچی برای آمدن به پرسپولیس!

مدیرعامل آلومینیوم اراک توضیحات جالبی در مورد بند فسخ لیموچی ارائه کرد.

مشکل عجیب لیموچی برای آمدن به پرسپولیس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  مهدی لیموچی یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات تابستانی امسال مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار گرفته و در حال حاضر مذاکرات آلومینیوم با پرسپولیس در جریان است.

نکته جالب توجه اینکه لیموچی در قرارداد خود بند فسخ ۳.۵ میلیاردی داشته که با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی این بند فسخ قانونی نیست و باشگاه‌های خواهان لیموچی باید با آلومینیوم به توافق برسند.

محمد رجاییان، مدیرعامل آلومینیوم توضیحاتی در مورد بند فسخ او ارائه داد و مدعی شد این بند زمانی که لیموچی بازیکن مطرحی نبود گذاشته شده و برای این بود که اگر او بازیکن خوبی از آب در نیامد به این طریق او را از لیست‌شان خارج کنند.

رجاییان گفت:"ما در فصل گذشته یکی، دوتا اشتباه داشتیم که به کمیته انضباطی معرفی شدیم. یکی همین بند آقای لیموچی بوده است. این بند قابلیت اجرایی برای بازیکن ندارد و اگر قرار بود ما با همان ۳.۵ میلیارد تومان کار انجام شده بود تا الان کار انجام شده بود. آن روزی که آقای لیموچی برای قرارداد با ما آمد به اندازه امروزش مطرح نبود. کارگروه به ما گفتند یک بند فسخی بگذارید که اگر خوب نبود بتوانیم از شرش نجات پیدا کنیم! اما او به عنوان یک بازیکن خوب و الگو معرفی شد و به تیم ملی رفت."

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار