| کد مطلب: ۱۱۲۴۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مقصد علی بیرو و یحیی یکی شد؛ دسیسه در کار است؟!

باتوجه به اینکه تیم‌های بزرگ لیگ برتر دروازه‌بان به نامی دارند، مقصد علیرضا بیرانوند قابل حدس نیست.

مقصد علی بیرو و یحیی یکی شد؛ دسیسه در کار است؟!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، همانند پایان فصل گذشته، علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ کرد اما این بار تفاوت ماجرا اینجاست که خبری از استقلال به عنوان مقصد بیرو نیست و البته برخلاف سال پیش، این بار هواداران حمایت ویژه‌ای از سنگربان خود نداشته‌اند و شاید خود بیرو هم می‌داند این بار بازگشتی در کار نخواهد بود.

اما شاید حدس زدن مقصد سنگربان لرستانی چندان هم آسان نباشد. در حال حاضر سه تیم بزرگ و مدعی لیگ برتر یعنی استقلال، سپاهان و تراکتور سه دروازه‌بان شناخته‌شده را در اختیار دارند و در صورت نگاه منطقی، خرید بیرانوند با هزینه بالا برای هیچ کدام از این تیم‌ها ضرورتی ندارد.

البته مدتی هست که از تراکتور به عنوان مقصد احتمالی بیرانوند نام برده می‌شود که تیم تبریزی برای این کار باید حسین پورحمیدی را به فروش برساند و راضی به پرداخت دستمزد سنگین بیرو شود؛ موضوعی که با توجه به بلاتکلیف بودن مالکیتی این باشگاه چندان هم مشخص نیست.

از طرف دیگر این شایعه هم بوده که دروازه‌بان اول تیم ملی می‌خواهد دوباره لژیونر شده و این بار راهی اسپارتاک مسکو شود. در این صورت به نظر نمی‌آید بیرانوند بتواند دستمزد چشمگیری دریافت کند و البته امروز یک سایت روسی حضور بیرو در این تیم را تکذیب کرد و مدعی شد که بیرانوند از حضور در فوتبال روسیه پشیمان شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار