| کد مطلب: ۱۱۲۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

ناامیدی بارسا: لنگله پیشنهاد عربستان را رد کرد

کلمنت لنگله، ستاره فارانسوی بارسلونا، حاضر به قبول پیشنهاد عربستان نشد.

 ناامیدی بارسا: لنگله پیشنهاد عربستان را رد کرد

 به گزارش "ورزش سه"، لنگله روزهای خوبی را در بارسلونا سپری نکرد و پس از پیوستن به این باشگاه در سال ۲۰۱۸ دو بار به صورت قرضی راهی تاتنهام و استون ویلا شده است و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه به دنبال این هستند که هر طور شده او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسانند. 

این مدافع فرانسوی هنوز دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و مدت زمان قراردادش با این باشگاه در تابستان ۲۰۲۶ به پایان خواهد رسید و با توجه به شرایط مالی بارسا و نیازهای این تیم در پنجره تابستانی، مدیران امیدوار هستند که او هرچه زودتر و با پیشنهادی خوب این تیم را ترک کند. 

 پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی پیشنهادهایی را به این بازیکن ارائه کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند او را در این تابستان در کنار دیگر بازیکنانی که به دنبال جذب آنها هستند به خدمت بگیرند. اما حالا روزنامه موندو دیدورتیوو خبر داده است که او این پیشنهادها را رد کرده است.

لنگله به هیچ وجه تمایلی به قبول این پیشنهادها ندارد و ترجیح می‌دهد که به فوتبالش در اروپا ادامه دهد و این خبر خوبی برای بارسا نیست چون پیشنهاد دیگری برای فروش این بازیکن دریافت نکرده و علاوه بر این، پیشنهاد قابل توجه عربستانی‌ها می‌توانست شرایط را برای آنها تغییر دهد. 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار