| کد مطلب: ۱۱۲۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد

2 رقیب پزشکیان از دید تاجرنیا/ عدم مشارکت مردم ؛ قالیباف

علی تاجرنیا گفت: هیچ شباهتی بین آقای دکتر پزشکیان و احمدی نژاد وجود ندارد. آقای دکتر پزشکیان فردی که عدالت و حق محوری را در تمام طول زندگی خود در بنیان کارهایشان قرار دادند.

2 رقیب پزشکیان از دید تاجرنیا/ عدم مشارکت مردم ؛ قالیباف

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب در  خصوص اینکه برخی معتقد به شباهت های مسعود پزشکیانو احمدی نژاد هستند اظهار داشت:  هیچ شباهتی بین آقای دکتر پزشکیان و احمدی نژاد وجود ندارد. آقای دکتر پزشکیان فردی که عدالت و حق محوری را در تمام طول زندگی خود در بنیان کارهایشان قرار دادند. آقای دکتر پزشکیان به عنوان یک فوق تخصص قلب می‌توانستند یک زندگی کاملا متفاوت داشته باشند اما همیشه درد مردم را ترجیح دادند و به مردم توجه کردند.

علی تاجرنیا گفت: عنصر صداقت و عدالت طلبی که در آقای پزشکیان وجود دارد ذره ای در وجود احمدی نژاد وجود ندارد و برعکس مقابل ایشان قرار می گیرد.

آقای دکتر پزشکیان اگر به یک امر حقیقت رسیدند به هیچ عنوان حاضر نیستند که از آن کوتاه بیایند و اگر از اطرافیان ایشان کسی مرتکب خطایی شود ایشان هرگز آن را پنهان نمی کند و به طور کلی دکتر پزشکیان هیچ شباهتی به احمدی نژاد ندارد و هر کسی چنین فکر می‌کند معلوم است نه احمدی نژاد را شناخته نه آقای دکتر پزشکیان را شناخته است.

وی در این حصوص که در انتخابات پیش رو چه کسی رقیب اقای پزشکیان است گفت: ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا آقای قالیباف را رئیس جمهور کنند. آقای پزشکیان دو رقیب دارد یک عدم مشارکت مردم و در انتخابات دو آقای قالیباف است.

انتخابات قطعا به سمت قطبی شدن خواهد رفت و امیدوار هستم که مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند. اما اگر مردم پای صندوق رای حاضر شدند و انتخابی به جز آقای پزشکیان داشتند ما به آن انتخاب احترام می‌گذاریم.

وی افزود: ممکن است که انتخاب مردم درست نباشد اما دموکراسی اقتضا می کند که اگر نتیجه انتخابات به نفع ما نبود هم بپذیریم ‌. اگر همه گروه ها در کشور این نکته را قبول کنند مسیر دموکراسی و شایسته سالاری در کشور ما هموار خواهد شد و بدون شک مردم در دراز مدت کم خطا تر تصمیم خواهند گرفت.

تاجرنیا در خصوص درصد مشارکت مردم بیان کرد:  بالاتر از ۵۰ درصد خواهد بود اما امیدوارم در این دوهفته اتفاقات خوبی رخ دهد و بالا از ۶۰ درصد از مردم در پای صندوق رای حاضر شوند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار