| کد مطلب: ۱۱۲۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

کد مورس همستر کمبات Hamster Kombat امروز جمعه 18 خرداد

به‌تازگی راه جدیدی برای جمع کردن سکه‌های رایگان در بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) اضافه شده است. در ادامه نحوه دریافت سکه از این روش و محل پیدا کردن آخرین کد را به شما توضیح می‌دهیم.

کد مورس همستر کمبات Hamster Kombat امروز جمعه 18 خرداد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اگر شما هم در حال بازی همستر کامبت در پیامرسان تلگرام هستید، قطعا به دنبال این هستید که تا قبل از راه‌اندازی توکن آن روی شبکه تون (TON)، تا جایی که امکانش وجود دارد، سکه‌های بیشتری درون بازی جمع کنید. در کنار روش‌هایی که پیش از این برای جمع‌آوری سکه وجود داشت، اکنون راه جدیدی وجود دارد که می‌تواند هر روز یک میلیون سکه رایگان را برای شما به همراه داشته باشد.

رمزنگاری روزانه یک قابلیت جدید است که به شما اجازه می‌دهد تا هر روز یک عبارت مشخص را با استفاده از کد مورس تایپ کنید و بلافاصله یک میلیون سکه رایگان درون بازی دریافت کنید. به همین سادگی، البته باید ببینیم که آیا بازی در آینده برای انتقال پیام روزانه به بازیکنان، راه پیچیده‌تری را در پیش خواهد گرفت یا خیر.

در ادامه نحوه وارد کردن کد رمزنگاری روزانه برای به دست آوردن سکه‌های رایگان و محل پیدا کردنش را توضیح می‌دهیم.

براساس یک ویدیوی رسمی در یوتیوب که در آن همستر کامبت ETH را به‌عنوان کد اول معرفی کرد، به‌نظر می‌رسد رمزنگاری روزانه هر روز ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران ریست می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار