| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

اوسمار قید بازیکن محبوب و تاریخی را هم زد

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای فصل آینده این تیم را همراهی نخواهند کرد.

اوسمار قید بازیکن محبوب و تاریخی را هم زد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با توجه به اینکه پرسپولیس در فصل پیش رو باید در لیگ نخبگان آسیا (شکل جدید لیگ قهرمانان آسیا) حضور داشته باشد هواداران انتظار تقویت تیمشان را برای حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها دارند.

بر همین اساس و با توجه به محدودیت‌های موجود به منظور جذب بازیکنان جدید تعدادی از بازیکنان فعلی باید از جمع سرخپوشان جدا شوند، البته نکته مهمتر در حال حاضر این است که تکلیف ادامه همکاری با اوسمار ویه‌را هنوز به صورت کامل مشخص نیست، هر چند گفته می‌شود وی فهرست بازیکنان خروجی و ورودی مورد نظرش را برای تقویت پرسپولیس به منظور حضور در رقابت‌های پیش رو به مسئولان باشگاه داده است تا در صورت ادامه همکاری قرارداد نفرات مورد نظرش تمدید و یا جذب شوند.

البته سرمربی برزیلی پرسپولیس ادامه همکاری را منوط به شرایط بیماری همسرش عنوان کرده و اگر این مشکل مرتفع شود شاهد ادامه حضور این مربی موفق روی نیمکت سرخپوشان پایتخت خواهیم بود، اما فهرست بازیکنان خروجی پرسپولیس را چه نفراتی تشکیل می‌دهند.

شاید اولین و اصلی‌ترین گزینه‌ها برای جدایی بازیکنانی باشند که در فصلی که گذشت کمتر فرصت بازی و حضور در میدان را پیدا کرده باشند، نفراتی مانند محمدمهدی احمدی در پست دفاع چپ، وحدت هنانوف و حتی فرشاد فرجی.

این بازیکنان از جمله نفراتی هستند که خروجشان تا این لحظه از پرسپولیس بر اساس فهرست مورد نظر اوسمار نهایی شده است.

هنانوف که در این فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد چند پیشنهاد خوب از داخل ایران و چند باشگاه خارجی دارد و احتمال خروج وی بسیار زیاد است.

از سینا اسدبیگی، هافبک وسط سرخپوشان به عنوان یکی دیگر از خروجی‌های این تیم نام برده می‌شود. این بازیکن که یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد جایی در تفکرات تاکتیکی اوسمار ندارد و باید جدایی‌اش را قطعی دانست.

شاید عجیب‌ترین نامی که در میان نام‌های خروجی پرسپولیس شنیده می‌شود و برای هواداران این تیم غیرقابل قبول باشد، گیورگی گولسیانی مدافع گرجستان و گلزن پرسپولیس باشد که با گل او سرخپوشان قهرمانی پایان فصل را جشن گرفتند و اکنون عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس را در اختیار دارد.

ظاهراً سن بالای این مدافع گرجستانی و مصدومیت‌های متوالی و کهنه وی باعث شده اوسمار قلم قرمز را روی نام او بکشد تا شاید یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در فصول اخیر، فصل آینده در ترکیب این تیم جایی نداشته باشد.

تعدادی دیگر از بازیکنان نیز در میان خروجی‌های پرسپولیس قرار دارند که اوسمار ابتدا منتظر جذب بازیکنان مدنظرش است تا بر اساس آن نام سایر بازیکنان را نیز اعلام کند.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار