| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

سرمربی اسپانیا:

هنوز نمی‌دانم چه بازیکنانی را خط بزنم

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید کار سختی برای حذف سه بازیکن از تیم ملی و انتخاب لیست نهایی برای یورو ۲۰۲۴ دارد.

هنوز نمی‌دانم چه بازیکنانی را خط بزنم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی اسپانیا چهارشنبه شب در دیداری دوستانه برابر آندورا به پیروزی‌ای پرگل رسید و این تیم را با پنج گل شکست دهد. پس از پایان بازی لوئیس دلا فوئنته در نشست خبری با خبرنگاران سخن گفت.

عملکرد تیم؟

از همه بازیکنان راضی هستم. آنها هر کدام وظایف خود را به خوبی انجام دادند و نشان دادند که شایسته پوشیدن این پیراهن هستند. به آنها تبریک می‌گویم.

در مورد حذف سه نفر فهرست ۲۹ نفره تصمیم گرفته‌اید؟

مطمئنم تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه بازیکنانی را رد کنیم سخت خواهد بود. فعلا نمی‌دانم چه بازیکنانی را خط بزنم. من دلایلی برای حساب کردن روی همه آنها دارم. خداحافظی با سه نفر از آنها واقعا سخت است اما ما می‌دانیم که باید تصمیم بگیریم.

 کلیدی‌ترین بازیکنان تیم؟

نمی‌توان گفت. درباره ۳ یا ۴ بازیکن صحبت کرده‌ایم اما نقطه قوت ما این است که تیم خوب و متحدی هستیم و همه بازیکنان نقش زیادی دارند.

نمایش پدری؟

پدری بازیکن ارزشمندی است که استعداد بالایی دارد و همیشه می‌توان از او بهترین‌ها را انتظار داشت. پدری در حال حاضر به سطح مهمی رسیده است و من از بازی امشب او بسیار خوشحالم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار