اسنپ و تپسی گزینه عجله دارم را برمی گردانند؟
بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
![اسنپ و تپسی گزینه عجله دارم را برمی گردانند؟](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/0PYyLajOZmCU/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2RY7OWC9C3ig/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE+%D8%AA%D9%BE%D8%B3%DB%8C.jpg)
به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
نتیجه صورتجلسه با موضوع «حذف گزینه عجله دارم» که در نهم خردادماه به امضای رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسبوکار کشور، «سید امیر سیاح» رسیده است، نشان میدهد گزینه عجله دارم مصداق گرانفروشی نیست و پلتفرمها میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی در اسفندماه گذشته، گزینه عجله دارم را مصداق گرانفروشی اعلام کرد و پلتفرمهای تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند.
در این صورتجلسه آمده است: بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» در سکوهای اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند و سکوها مکلفند اطلاعات آنالیز قیمتگذاری خود را طی دو هفته به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور ارائه کنند.
ارسال نظر