| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

تصمیم جنجالی: گوندوگان کاپیتان شد، نه نویر!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، در تصمیمی جنجالی از ایلکای گوندوگان به عنوان کاپیتان اول تیمش در یورو نام برد.

 تصمیم جنجالی: گوندوگان کاپیتان شد، نه نویر!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ خرداد به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که تیم ملی این کشور بتواند در خاک خودش و با استفاده از امتیاز میزبانی و حضور هوادارانش عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

ناگلزمان در طول این مدت توانسته است اعتماد مدیران فدراسیون فوتبال و همچنین هواداران فوتبال آلمان را جلب کند و امید زیادی دارند که ناکامی تیم ملی آلمان در چند تورنمنت اخیر در این مسابقات جبران شود و بتوانند بار دیگر به یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال اروپا تبدیل شوند.

 اما اتفاق جالب و جنجالی‌ای که اخیرا در اردوی تیم رخ داده مربوط به انتخاب کاپیتان است. ناگلزمان از ایلکای گوندوگان، یوشوا کیمیش و توماس مولر به عنوان سه کاپیتان اول تیم ملی این کشور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ نام برد و غیبت نویر در این فهرست تعجب بسیاری را به همراه داشته است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که رابطه ناگلزمان با این دروازه‌بان چندان خوب نیست و حالا این تصمیم بیش از پیش به این شایعات دامن زده است و به نظر می‌رسد که بحث و کشمکش بین آنها همچنان در اردوی تیم ملی این کشور ادامه دارد و باید دید که واکنش نویر به این اتفاق چه خواهد بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار