| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

جانشین امباپه کیست؟

ماموکا جوگلی، ایجنت خویچا کواراتسخلیا، تایید کرد که پاری سن ژرمن با ارائه‌ پیشنهاد رسمی به دنبال جذب این بازیکن است.

جانشین امباپه کیست؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که پاری سن ژرمن پیشنهاد 80 میلیون یورویی برای جذب خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، ارائه است.

ایجنت این وینگر اکنون تایید کرده که این پیشنهاد رسمی است. ماموکا جوگلی گفت: "پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی درست نیست، اما علاقه و پیشنهادی از سوی پاری سن ژرمن وجود دارد. همه چیز به ناپولی و آئورلیو دی لورنتیس بستگی دارد.

او اکنون روی یورو متمرکز شده و می‌خواهد در اولین حضور تاریخی گرجستان در یک رقابت بزرگ عملکرد خوبی داشته باشد. او نمی‌خواهد با تمرکز روی چیز دیگری حواسش پرت شود."

ناپولی و کوارلتسخلیا در حال مذاکره برای امضای یک قرارداد جدید هستند. این بازیکن گرجستانی پس از قهرمانی ناپولی در سری A در فصل 23-2022، قرارداد جدیدی را امضا نکرد، بنابراین او همچنان 1.5 میلیون یورو در هر فصل درآمد دارد.

بر اساس گزارش‌های قبلی گاتزتا کواراتسخلیا و ایجنتش درخواست یک قرارداد جدید 5 میلیون یورویی در سال را داشته‌اند، در حالی که ناپولی بیش از 4 میلیون یورو در هر فصل را نمی‌پذیرد.

کواراتسخلیا در قراردادش با ناپولی‌ بند فسخ ندارد و از طرفی هم ناپولی در این فصل به هیچ رقابت اروپایی راه نیافته است. ستاره گرجستانی در فصل 24-2023 در 45 بازی در تمامی رقابت‌ها 11 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد. قرارداد فعلی او در سال 2027 به پایان می‌رسد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار