| کد مطلب: ۱۱۰۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مورد پیچیده رئال:

ستاره تمدید می‌خواهد، باشگاه جدایی!

لوکا مودریچ می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در رئال مادرید بماند.

ستاره تمدید می‌خواهد، باشگاه جدایی!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لوکا مودریچ یکی از محبوب‌ترین بازیکنان برای هواداران رئال مادرید است. او دوازدهمین فصل خود را در پیراهن سفید سپری می‌کند، سفری که در آن ۲۴ عنوان قهرمانی کسب کرده است، یک عنوان کمتر از مارسلو و بنزما که در صدر رده‌بندی کسانی هستند که بیشترین جام را با رئال مادرید برده‌اند.

قرارداد او در ژوئن به پایان می‌رسد و اطرافیان باشگاه تصور می‌کردند که او در ۳۸ سالگی از رئال خداحافظی می‌کند تا به دنبال تیمی باشد که در آن دوران حرفه‌ای خود را در آرامش به پایان برساند.

اما ستاره کروات همچنان جنگنده و سخت‌کوش است و مصمم است که با وجود سنش در اوج بماند. به گفته رسانه‌های اسپانیایی آرزوی او این است که در رئال مادرید ادامه دهد و دوران درخشانش را با لباس سفید به پایان برساند. آرزویی که شاید باشگاه را غافلگیر کرده باشد. آنها چند سالی است که به دنبال جایگزین‌هایی برای این دسته از بازیکنانی‌اند که با تیم مادریدی همه چیز را به دست آورده‌اند. در باشگاه هم تصور می‌شد که مودریچ در پایان این فصل رئال را ترک می‌کند اما او تصمیم دیگری گرفته است.

مودریچ در این فصل کمرنگ بوده و مدام بین نیمکت و تیم اصلی جابجا شده است. برای مودریچ سخت بود که نقشش را در تیم درک کند اما اکنون فهمیده که توانایی‌اش مانند چند فصل اخیر نیست.

کارلو آنچلوتی همچنان روی او حساب می‌کند اما نه به‌عنوان یک بازیکن فیکس و به‌نظر می‌رسد که خود مودریچ هم دیگر مشکلی با این موضوع ندارد. حضور هافبک کروات در رختکن برای آنچلوتی و کادرش مهم است. او تجربیاتش را با جوانان به اشتراک می‌گذارد و به آنها کمک می‌کند به خوبی پیشرفت کنند.

با این حال، ممکن است آرزوی او برآورده نشود، زیرا ایده باشگاه این است که در پایان فصل از او خداحافظی کند. البته هنوز تا تابستان زمان زیادی باقی مانده و ممکن است رئال با درخواست بازیکن قرارداد را تمدید کند ولی دیدگاه فعلی این است که مودریچ می‌خواهد بماند اما رئال برای جدایی او آماده شده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار