| کد مطلب: ۱۱۰۶۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شدند/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از آغاز تور‌های گردشگری پیاده در اول فروردین ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: مردم برای اطلاع از زمان این تور‌ها می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شدند/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: تور‌های پیاده‌روی یکی از برنامه‌هایی بود که مردم در نوروز ۱۴۰۲ استقبال بیشتری کردند. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۵ هزار نفر از مجموعه تور‌های پیاده‌روی استفاده کردند و بازخورد خوبی گرفتیم، افزود: امسال بررسی‌ها انجام و ۱۹ مسیر پیاده‌روی در مناطق ۱، ۵، ۶، ۱۱، ۱۲ و ۲۰ مشخص شدند.

قاسمی اظهار کرد: برنامه تور‌های پیاده روی از اول فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و در مسیر‌های مشخص شده لیدر‌های گردشگری با کاور و شال مخصوص مستقر می‌شوند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: مردم برای اطلاع از زمان تور‌های پیاده روی می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس برقرار کنند اما زمان تور پیاده روی ری معلوم است به این صورت که هر روز از ساعت سه بعدازظهر آغاز و تا افطار ادامه دارد.

وی در خصوص تور‌های پیاده روی داخل شهر توضیح داد: تور‌های داخل سطح شهر به این صورت است که راهنما‌های گردشگری به محض اینکه ده الی پانزده نفر ثبت نام کنند تور را برگزار می‌کنند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه امسال به موضوع تور‌های پولی ورود نکردیم، خاطرنشان کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم رقابت دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی ما هم این رقابت را انجام ندادیم و تور‌های پولی را واگذار کردیم به بخش خصوصی و تور‌های رایگان شهر توسط شهرداری انجام می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار