| کد مطلب: ۱۰۵۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

نظام سلطه، دست استمداد به سوی منافقین دراز کرده است

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که نظام سلطه از هر ترفندی برای خدشه‌دار ساختن استقلال و وحدت ملی بهره برد تا آنجا که از سر عجز و استیصال، دست استمداد و یاری خود را به سوی بدنام‌ترین گروه تروریستی جهان یعنی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلبان دراز کرد تا بتواند از طریق این گروه‌های سرسپرده و وابسته، ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد. امیر سرتیپ حاتمی عرصه دفاع را یکی از موفق‌ترین عرصه‌های خودباوری، خود اتکایی و تحقق شعار «ما می‌توانیم» ذکر کرد و افزود: امروز برخلاف خواست دشمن و تحریم‌های ظالمانه در حوزه دفاع به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم.

در روزهای اخیر اظهارنظرهای مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران واکنش‌هایی به دنبال داشت. او در شبکه اینترنتی دانشگاه تهران ادعای حیرت‌انگیزی درباره شناخت پرویز پرستویی داشت که سبب واکنش‌هایی شد. این نماینده گفته بود: «نمی‌شناسمش ؛ از این هنرپیشه‌ها زیاد داشتیم!» کامبیز مهدی‌زاده، فعال سیاسی و داماد حسن روحانی، رئیس جمهور سابق به اظهارات میرسلیم در مورد نشناختن پرویز پرستویی واکنش معناداری نشان داد. این فعال سیاسی در واکنش به اظهارت اخیر مصطفی میرسلیم یکی از اعضای حزب موتلفه که در واکنش به مواضع اخیر پرویز پرستویی اعلام کرده بود، ایشان را نمی شناسم با انتشار عکسی از میرسلیم در صفحه مجازی خود نوشت: آیا کسی ایشان را می‌شناسد؟!

حجت‌الاســــلام عــــباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر توجه ویژه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به مرزداران گفت: سرکشی و دیدار چهره به چهره از کارکنان وظیفه و پایور مرزبان، امری بسیار مهم و اساسی است چرا که آن‌ها با روحیه بالا در دفاع از کیان کشور می‌کوشند. وی با اشاره به وظیفه مهم مسئولان در توجه ویژه به ارزش‌های مرزداری اظهار داشت: بحمدالله اخلاص، وفاداری و عمل به وظایف مرزبانی، در یکایک کارکنان غیور ارتش در مرزها موج می‌زند و موجب شده که یگان‌های سرپا و پویایی را در مرزها شاهد باشیم. هر ملتی که نتواند از مرزهای خود به طور کامل حراست کند، تمامی دستاوردهای خود را از دست می‌دهد. در واقع حفظ سرمایه‌های ملی کشور منوط به حراست از مرزها است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار