| کد مطلب: ۱۱۱۶۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

در تهران چند صندوق رای وجود دارد؟

-فرماندار تهران گفت: در کل حوزه انتخابیه تهران نزدیک به ۳۷۰۰ صندوق رای و در شهر تهران ۲۸۷۴ صندوق رای برای ثبت آرای مردم وجود دارد.

در تهران چند صندوق رای وجود دارد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، احمد قیومی فرماندار تهران با اشاره به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دوازدهم گفت: امروز برای اولین بار رای گیری به صورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس آغاز شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری راس ساعت ۸ صبح با دستگاه تمام الکترونیک رای دادند رای گیری در کل حوزه انتخابیه تهران در حال انجام است و شهروندان می‌توانند در ساعات ابتدایی در شعبه‌ها حضور پیدا کرده و رای خود را ثبت کنند.

فرماندار تهران با بیان اینکه تمام صندوق‌های اخذ رای الکترونیک است، گفت: در کل حوزه انتخابیه تهران نزدیک به ۳۷۰۰ صندوق رای و در شهر تهران ۲۸۷۴ صندوق رای برای ثبت آرای مردم وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با گذشت ۸۰ دقیقه از انتخابات آخرین آمار سامانه پایش حوزه‌های انتخابیه دریافت کردم ۹۹.۷ درصد دستگاه‌ها تا این ساعت بیش از یکبار وصل شدند.

وی ادامه داد: ۳۱۱صندوق سیار نیز برای جمع آوری رای در اماکنی همچون بیمارستان ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی که امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارد، حضور پیدا خواهند کرد.

قیومی همچنین بیان کرد: طبق قانون برای ثبت رای ۵ اوراق هویتی کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، گذرنامه و پایان خدمت برای اخذ رای مورد قبول است و امکان رای دادن وجود دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار