| کد مطلب: ۱۱۱۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پایان رافت:

«ارونوف» نبود پرسپولیس نمی بُرد!

پایان رأفت، کارشناس فوتبال با تمجید از وینگر ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «ارونوف» با هنرنمایی خود ۳ امتیاز را برای پرسپولیس در دیدار با نساجی به ارمغان آورد.

«ارونوف» نبود پرسپولیس نمی بُرد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز گذشته ۱۷ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که پرسپولیس بیش از ۴۰ دقیقه به دلیل اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی ادامه داد اما در پایان شاگردان «اوسمار ویه‌را» موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهند تا همچنان به رقابت خود با استقلال تهران برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر ادامه دهند.

پایان رأفت پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: مهم‌ترین نکته این بازی کسب ۳ امتیاز برای پرسپولیس بود که خدا را شکر توانست آن را کسب کند. نمایش بازیکنان پرسپولیس دلچسب نبود و این ۳ امتیاز شاهکار «اوستون ارونوف» بود که با هنرنمایی وی به دست آمد به جز این بازیکن سایر نفرات نتوانستند آن طور که باید عملکرد خوبی داشته باشند.

او ادامه داد: ۴ بازی باقی مانده فراتر از فینال است و بازیکنان هر چه در توان خود دارند باید در زمین به کار گیرند، نباید به بازیکنان حریف اجازه نزدیک شدن به دروازه خودشان را بدهند، در این دیدارها وظایف خط هافبک و خط دفاع سنگین‌تر است و بازیکنانی که در این پست‌ها بازی می‌کنند باید بیش از پیش حواس خود را جمع کنند. هیچ دیداری را نمی‌شود آسان دانست و اوسمار و شاگردانش بهتر می‌دادند که اگر به قهرمانی فکر می‌کنند باید تمام دیدارهای باقی مانده را با پیروزی از زمین خارج شوند.

رأفت در خصوص مدعیان کسب عنوان قهرمانی گفت: سپاهان و تراکتور دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند و در تلاش برای رسیدن به رده دوم هستند تا سهمیه آسیایی بگیرند که البته رسیدن به این جایگاه هم با توجه به نتایجی که رقم خورد برای این دو تیم سخت به نظر می‌رسد و هوادارانشان باید کار تیم‌های خود را تمام شده بدانند. نکته مثبت برای این دو تیم حضور آنها در جام حذفی است و این شانس را خواهند داشت تا بتوانند قهرمانی در این جام را تجربه کنند.

کارشناس فوتبال افزود: قهرمانی در دستان استقلال و پرسپولیس قرار دارد و هر دو تیم نتایج مشابهی را در این هفته کسب کردند. من امیدوارم که پرسپولیس در پایان لیگ قهرمان شود اما کار بسیار سخت و دشوار است و استقلالی‌ها هم نباید از الان خود را قهرمان بدانند زیرا بازی‌های باقی مانده این تیم هم حساس خواهد بود و به نظرم مصاف هر دوی آنها با تیم‌های انتهای جدولی سخت‌تر از تیم‌های میان جدولی است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار