| کد مطلب: ۱۱۱۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

رئیس شورای شهر تبریز: نظر سهامداران را نپرسیدند!

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

شورای شهر تبریز: خرید پرسپولیس توسط بانک شهر یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند که من در این مورد پیگیری خواهم کرد.

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران آن را چند کلان‌شهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلان‌شهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش‌هایی از سوی شهروندان تبریزی روبه‌رو شود.

جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می‌شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلان‌شهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبه‌رو بود.

خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلان‌شهر تبریز اعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیئت مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم‌گیری‌ها انجام و اجرایی می‌شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و می‌توانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما می‌توانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار