| کد مطلب: ۱۱۱۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

کریمی:

عهد کرده بودیم با جام قهرمانی برگردیم؛ عملکرد تیم ملی فوتسال درخشان بود

بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران، گفت: تیم ما نتایج درخشانی در جام ملت‌های آسیا کسب کرد و توانستیم در بازی فینال با نمایشی خیره‌کننده میزبان مسابقات را شکست داده و جام را برای مردم کشورمان به ارمغان آوریم.

 عهد کرده بودیم با جام قهرمانی برگردیم؛ عملکرد تیم ملی فوتسال درخشان بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مهدی کریمی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از تایلند که با کسب قهرمانی آسیا همراه شد، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این تیم متحد و یکدل حضور داشتم و توانستیم در مهم‌ترین تورنمنت قاره آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی افزود: از روزی که پا به این مسابقات گذاشتیم، عهد بستیم با جام قهرمانی به ایران برگردیم. وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم نقش مهمی در این مهم داشت و توانست بازیکنان را به بهترین شرایط برساند.

بازیکن تیم فوتسال ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال ایران در این تورنمنت نتایج درخشانی کسب کرد و توانست در بازی فینال با نمایشی خیره‌کننده میزبان مسابقات را با نتیجه پر گل چهار بر یک شکست دهد.

کریمی تصریح کرد: فکر می‌کردیم ژاپن رقیب اصلی ایران در فینال باشد اما آنها ناباورانه شکست خوردند و حذف شدند. این نکته را باید بگویم که فوتسال نسبت به گذشته پیشرفت کرده و همه کشورها روی این رشته جذاب ورزشی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی تاکید کرد: جام ملت‌های آسیا با قهرمانی ایران به پایان رسید و حالا جام جهانی را پیش‌رو داریم. زمان زیادی تا این مسابقات باقی نمانده و باید در این دو ماه به آمادگی کامل برسیم تا بهترین نتایج را کسب کرده و از نام و اعتبار ایران دفاع کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران، گفت: وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال با حضورشان در فینال به بازیکنان انگیزه دادند و در این مدت حمایت ویژه‌ای از تیم ملی فوتسال داشتند و تمامی امکانات را را فراهم کردند.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار