| کد مطلب: ۱۱۱۴۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

پخش سریالی از هادی حجازی فر در تلویزیون

سریال‌ «دوپینگ» که محصولی سال 1398 است از امشب 9 اردیبهشت به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت و جایگزین سریال «زوج یا فرد» می‌شود.

پخش سریالی از هادی حجازی فر در تلویزیون

به گزار‌ش آرمان ملی آنلاین، سریال «زوج یا فرد» با نام پیشین «مر قانون» و «حوزه استحفاظی» سریالی به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده است که در آن بازیگرانی همچون مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، اشکان اشتیاق، شیدا خلیق، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، شهین تسلیمی، مهشید ناصری، بهشاد شریفیان و... به ایفای نقش پرداخته‌اند شب گذشته قسمت پایانی آن به روی آنتن شبکه‌ای فیلم رفت.

پس از این سریال که به‌صورت کلی قصه یک شخص به نام کمال شهری را نشان می‌دهد که قرار است وزیر شود اما با خطاهای پسرش و آقای نیکبخت (معاون آقای شهری) از صمت خود برکنار می‌شود قرار است سریال «دوپینگ» که در سال 1398 ساخته شده از  9 اردیبهشت 1403 از ساعت 19 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

این سریال که ساخته رضا مقصودی، تهیه کنندگی سید امیر پروین‌حسینی و در آن بازیگرانی همچون النار حبیبی، نیما شعبان نژاد، مینا جعفر زاده، شیوا خسرو مهر، محمد بحرانی، شبنم مقدمی، زهره صفوی، فرزین محدث، هادی حجازی فر و... به ایفای نقش پرداخته‌اند در ساعات 3 بامداد و 11 روز بعد بازپخش خواهد شد.

داستان «دوپینگ» از جایی شروع می‌شود که دو همسایه که خانه‌هایشان روبروی هم است، در یک شب دو بچه را به دنیا می‌آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه و شیر نخوردن دیگری آغاز می‌شود. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه‌نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می‌شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر باعث می‌شود سرنوشت این دو کودک در آینده تغییر کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار