| کد مطلب: ۱۱۱۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

حضور متفاوت و جالب ساناز سماواتی در «نون خ»/عکس

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که امسال با گروه «نون خ» در چندین قسمت همکاری داشت، گفت: همیشه حضور خوب دلیل بر سکانس‌های طولانی نیست. به نظرم شخصیتی که ایفا کردم (تانیا)، هرچند کوتاه اما توانست در میان مردم دیده شود و همین برایم کافی است. این بازیگر تاکید دارد که دلیل اصلی حضورش در «نون خ ۵» کارگردانی سعید آقاخانی است.

حضور متفاوت و جالب ساناز سماواتی در «نون خ»/عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ساناز سماواتی که در چندین قسمت از مجموعه «نون خ ۵» در نقشی متفاوت ظاهر شد در گفت‌وگویی با ایسنا درباره حضورش در این مجموعه طنز و تجربه بازی در نقشی متفاوت گفت.

تانیا کاراکتر تاثیرگذار و قشنگی شد

سماواتی که تا چندین قسمت گذشته ایفاگر نقش «تانیا» بود و نقش یک پیرزن فلج (مامور پلیس) را بازی می‌کرد ابتدا در پاسخ به اینکه تانیا چه جذابیت‌هایی داشت که پذیرفت حضور داشته باشد؟ خاطرنشان می‌کند: اصلی‌ترین دلیلی که قبول کردم خود آقای سعید آقاخانی بود چون ایشان از همکاران و دوستان قدیمی ۳۰ ساله من هستند و من بسیار دوستشان دارم و برایشان احترام قائلم. بعد از آن تهیه‌کننده کارمان آقای مهدی فرجی است که ایشان هم از مدیران باسابقه تلویزیون هستند و از خیلی قبل‌تر ایشان را هم می‌شناختم؛ بنابراین وقتی پیشنهاد شد دوست داشتم در کنار تیمی که چهار فصل از مجموعه را با موفقیت پیش بردند باشم. البته سرصحنه صحبت‌هایی داشتیم با آقای آقاخانی که اگر لازم شد سکانس‌های تانیا اضافه شود اما بعد دیدیم همین ورودی که انجام شده کافی و مطلوب است.

بازیگر «نون خ» در عین حال تاکید می‌کند: من معتقدم همیشه یک حضور خوب دلیل بر سکانس‌های زیاد نیست. همین اندازه که تانیا توانست تاثیرگذار باشد و من بازخوردهایش را در خیابان‌ها از مردم عزیزم گرفتم برایم کافیست. به نظر تانیا کاراکتر تاثیرگذار و قشنگی شد البته انتهایش باز است و شاید در ادامه اگر بخواهند فصل‌های بعدی را بسازند همین تانیا و مامور پلیس با یک اتفاقی دیگر در کنار بازیگران قرار بگیرد چون نظر خود آقای آقاخانی در این باره مثبت بود. در نهایت همه چیز بستگی به ادامه کار و متن دارد.

حضور یک کادر حرفه ای، «نون خ» را برند کرده

او در ادامه درباره اینکه لازمه نگه داشتن یک برند موفق در تلویزیون چیست و آیا فکر می‌کنید «نون خ» به عنوان یک برند می‌تواند این موفقیت را حفظ کند؟ اظهار می‌کند: به نظرم می‌تواند، چون مهم‌ترین نکته داستان خیلی خوبی است که دارد و از همان ابتدای شروع فصل اول خوب بوده و همین باعث شد مردم کار را بپسندند و همین‌طور جلو بیاید. قطعا اگر قصه خوبی نداشت و نویسنده هم قلم خوبی نداشت همان فصل اول یا نهایتاً فصل دوم کنار گذاشته می‌شد بنابراین مهم‌ترین اتفاقش قلم و داستان خوبش است که خوشبختانه تا الان داشته. در کنار قصه و نویسنده خوب، حضور یک کادر تماما حرفه‌ای قطعا در برند شدن این کار تاثیر داشته است چون به نظرم همه عوامل «نون خ» حرفه‌ای هستند که توانستند موفق شوند.

سماواتی در تکمیل همین صحبت‌هایش به هوشمندی سعید آقاخانی در کارگردانی و بازیگردانی اشاره می‌کند و می‌گوید: آقای آقاخانی بسیار هوشمندانه بازیگردانی می‌کند. او علاوه بر اینکه کارگردان است یک همکار و دوست قدیمی برای من است و من در صحنه می‌دیدم که واقعاً درجه یک بازیگردانی می‌کند. ایشان به جای تک تک کاراکترها بازی می‌کند و حسشان را بیان می‌کند. سعید آقاخانی بازی خیلی کامل و جامعی برای اجرا به بازیگرش می‌دهد و به قدری خوب توصیف و اجرا و در نهایت به آنها منتقل می‌کرد برای همین بازیگران هم خیلی خوب می‌توانستند اجرا کنند. به نظرم او کارگردانی بسیار خوب و بازیگردانی عالی داشت و بازیگران را به درستی هدایت می‌کرد و این کار هم شجاعت می‌طلبد و هم نشان‌دهنده توانایی، استعداد و قدرت ایشان است که انقدر خوب سکان این کار را به دست گرفته و جلو می‌رود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار