| کد مطلب: ۱۱۰۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

منتظر و دیداری غیرمنتظره با هواداران استقلال:

غریب‌ترین آشنا برای سکوهای آبی آزادی!

منتظر محمد در بازی با استقلال شرایط جالبی را تجربه خواهد کرد.

غریب‌ترین آشنا برای سکوهای آبی آزادی!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، منتظر محمد در هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران استقلال به میدان خواهد رفت و روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

منتظر محمد در بازی جام حذفی مقابل استقلال با ضربه چیپ فوق‌العاده‌ای که به توپ زد دروازه استقلال را باز کرد و پس از آن با اشک‌هایی که ریخت و خوشحالی که انجام نداد نظر هواداران استقلال را به خود جلب کرد و پس از آن با بازی فوق‌العاده که مقابل آلومینیوم به نمایش گذاشت کیفیت فنی خود را هم به رخ کشید تا بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرد.

منتظر به احتمال زیاد در بازی با استقلال در ترکیب مس‌رفسنجان قرار خواهد گرفت و در ورزشگاه آزادی یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم مقابل استقلال باشد و روز سختی را برای هافبک‌های استقلال رقم بزند اما قابل توجه‌تر از نکات فنی این مسابقه نحوه برخورد احتمالی هواداران استقلال با منتظر خواهد بود، او با چند جلسه تمرینی و بدون حتی یک بازی با پیراهن استقلال می‌تواند بازیکنی باشد که مورد توجه هواداران قرار می‌گیرد و همین موضوع می‌تواند زمینه‌ساز تمایل بیشتر او برای حضور در استقلال در فصل آینده باشد.

منتظر با توجه به شرایط سنی خوبی که دارد و کیفیت فنی بالایی که به نمایش گذاشته می‌تواند شرایط پیشرفت خوبی در لیگ ایران داشته باشد و ادامه فصل و بازی‌های پیش رو در روند پیشرفت او تاثیرگذار خواهد بود.

منتظر در این فصل 7 بازی در ترکیب ثابت و 12 بازی به عنوان جانشین به میدان رفته است و 4 گل و یک پاس گل ثبت کرده است که یکی از آنها در مقابل استقلال در جام حذفی به ثمر رسیده، 2 گل مقابل آلومینیوم، یک گل مقابل ذوب آهن و یک پاس گل مقابل ملوان ثبت شده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار