| کد مطلب: ۱۱۰۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت

متأسفانه با 34 سال سابقه در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی باید خانه‌نشین باشم و هیچ برنامه روتین و ثابتی در صداوسیما نداشته باشم؛ در صورتی که من از سال 69 وارد سازمان شده‌ام و در همه حوزه‌ها، سیاسی سیما و صدا برنامه داشته‌ام و به عنوان گوینده و مجری ارشد شناخته شده‌ام.

 سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با سودابه آقاجانیان لحظاتی به گفت‌وگو نشستیم و درباره غیبتش در تلویزیون و یکسری از موارد دیگر صحبت کرد.سودابه آقاجانیان مجری و تهیه‌کننده شناخته شده رادیو و تلویزیون به تسنیم گفت: من بارها گفته‌ام و باز تکرار می‌کنم چرا نیستم؛ در حالی که هیچ مشکلی ندارم و ممنوعیتی هم وجود ندارد. نمی‌دانم شاید زیاده‌خواهی من است. برخی اوقات وقتی کامنت‌ها را می‌خوانم زیر خبرهایی که به نام بنده منتشر می‌شود برخی می‌نویسند بازنشسته شدی برو و به زندگی شخصی‌ات برس! در حالی که شاید ما گوینده‌ها در حوزه رسانه درک می‌کنیم بعد از گذشت چند دهه که کار می‌کنیم صدا ورزیده می‌شود و تجربه گویندگی و اجرا بیشتر می‌شود.

اتفاقی که مطلوب مخاطبان باشد را در تلویزیون نمی‌بینیم

وی خاطرنشان کرد: شاید صداوسیما بخواهد جوان‌پروری کند اما اگر این دوستان جدید آموزش‌هایی که ما دیدیم و تجاربی که بدست آوردیم را دارا بودند چندان مسئله‌ای نبود. اما امروز می‌بینیم روی آنتن برنامه‌هایی که ارائه می‌شود چندان ارزشی نیست نه این که صرفاً کاری در جهت مذهب و اعتقادات مذهبی بلکه با نوع عملکرد و تعاملی که با مخاطب دارند اتفاقی نیست که مطلوب مخاطبان باشد.آقاجانیان تأکید کرد: حداقل انتظارم این بود در این سن و سال با تجربه‌ای که سال‌ها کسب کردم و هزینه‌ای که سازمان برای تربیت بنده انجام داده حداقل به عنوان یک مربی بتوانم کمک کنم که این هم اتفاق نیفتاده است.

من ممنوع‌الکار نیستم اما نیستم!

این مجری و تهیه‌کننده شناخته شده تلویزیون در پاسخ به این سؤال که چرا در مقام تهیه‌کننده برنامه‌سازی نمی‌کنید، افزود: نمی‌دانم ماجرا چیست. من ممنوع‌الکار نیستم گاهی اوقات کتاب صوتی می‌خوانم؛ مشکل و یا ممنوعیتی از سوی حراست ندارم اما نمی‌دانم شاید باب میل مدیران شبکه نیستم. شاید به جهت حجاب و سن و سال و جهات دیگر؛ نمی‌دانم اخیراً بعد از مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌ها داشتم شبکه‌ای با من وارد گفت‌وگو شد تا یک کار سیاسی و اجتماعی را بسازم اما در حد همان گپ و گفت باقی ماند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار