| کد مطلب: ۱۱۰۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن خارجی در بازار ایران

امروزه سرخ کن بدون روغن یا هواپز به یکی از لوازم اصلی در هر آشپزخانه تبدیل شده است. اگر شما هم به قصد خرید سرخ کن بدون روغن به بازار لوازم خنگی مراجعه کرده باشید، با برندها و ویژگی‌های مختلفی روبرو شده‌اید که انتخاب را برای شما سخت و دشوار کرده است. به همین جهت ما سعی کرده‌ایم تا در این مقاله به بهترین مارک‌های سرخ کن بدون روغن که در بازار ایران موجود است، اشاره کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن خارجی در بازار ایران

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

اگر بخواهیم به صورت لیستی به بهترین مارک‌های سرخ کن بدون روغن اشاره کنیم، عبارت است از:

  • سرخ کن نینجا
  • سرخ کن باریتون
  • سرخ کن نوتریکوک
  • سرخ کن فیلیپس

حال در ادامه هر یک از برندهای فوق را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سرخ کن نینجا

سرخ کن نینجا یک محصول آمریکایی و باکیفیت است که در مدت زمان کوتاهی توانسته در بین خریداران به شهرت و محبوبیت برسد. سرخ کن بدون روغن نینجا در دو مدل معمولی و دوقلو ساخته و روانه بازار شده است. ظرفیت سرخ کن‌های معمولی نینجا (تک سبد) برابر با 3.8 لیتر و 5.2 لیتر است. همچنین ظرفیت سرخ کن‌های دوقلوی نینجا برابر با 7.6 و 9.5 لیتر است که گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت است. همچنین نینجا دو سرخ کن دیگر را طراحی کرده که علاوه بر سرخ کن، گریل حرفه‌ای مواد غذایی را نیز انجام می‌دهند. قدرت سرخ کن نینجا با توجه به ظرفیت و مدل آن‌ها بین 1550 وات تا 2470 وات است که در مقایسه با رقبای خود قدرت بالاتری دارند. همچنین چیزی که باعث شده است قیمت و ارزش خرید سرخ کن نینجا بیشتر شود این است که در تمام مدل‌ها مجهز به برنامه پخت اتوماتیک از جمله سرخ کردن بدون روغن، کبابی کردن، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه و سبزیجات، پخت و پز هستند. از دیگر امکانات سرخکن نینجا میتوان به پنل تنظیمات دیجیتالی آن‌ها اشاره کرد که روند آشپزی را تسریع می‌بخشند.

سرخ کن باریتون

سرخ کن بدون روغن باریتون

سرخ کن باریتون یکی دیگر از سرخ کن‌های مطرح و شناخته شده در بازار لوازم خانگی است. سرخ کن باریتون در کشور کانادا ساخته و روانه بازار می‌شود. بدنه این سرخ کن از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و از مقاومت و جذابیت بالایی برخودار است. سرخ کن بدون روغن باریتون در مدل‌های معمولی باظرفیت 5.5 لیتر و 8 لیتر ساخته شده که حجم قابل قبولی غذا را برای شما تهیه می‌کند. همچنین سرخ کن دوقلو باریتون با ظرفیت 9 لیتر به شما این امکان را می‌دهد که دوغذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید. قدرت سرخ کن باریتون با توجه به ظرفیت و مدل آن‌ها بین 1500 وات تا 2850 وات است. از دیگر امکانات سرخ کن باریتون می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی و پایه‌های ضدلغزش آن اشاره کرد. همچنین سرخ کن باریتون دارای 4 تا 8 برنامه پخت اتوماتیک است که می‌توانید از آن برای سرخ کردن، کبابی کردن، گرم کردن مجدد، ترد کردن، پخت و پز، خشک کردن میوه و سبزیجات استفاده کنید.

سرخ کن نوتریکوک

سرخ کن نوتریکوک یک محصول آمریکایی و با اصالت است. بدنه این سرخ کن از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و از مقاومت بالایی برخودار است. سرخ کن نوتریکوک در دو مدل معمولی و دوقلو ساخته شده که شما با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب و خریداری نمایید. ظرفیت سرخ کن‌های معمولی نوتریکوک بین 5.5 لیتر تا 5.7 لیتر است که برای خانواده‌های کم جمعیت گزینه مناسبی است. همچنین ظرفیت سرخ کن‌های دوقلو نوتریکوک بین 8 لیتر تا 8.5 لیتر است که برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی است. قدرت سرخ کن‌های نوتریکوک با توجه به ظرفیت آن‌ها بین 1700 وات تا 2800 وات است. از دیگر امکانات این برند آمریکایی می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی و 10 برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد. همچنین سرخ کن دوقلو نوتریکوک به شما این امکان را می‌دهد که دو غذای مختلف را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید.

سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس

فیلیپس یکی از برندهای قدیمی و باکیفیت لوازم خانگی است که در کشور هلند تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. سرخ کن بدون روغن فیلیپس دارای تنوع بالایی در طرح و ظرفیت است. جنس بدنه این سرخ کن از پلاستیک و در برخی مدل‌های از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده که در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. ظرفیت سرخ کن فیلیپس بین 3.8 لیتر تا 8.3 لیتر در نظر گرفته شده که شما با توجه به جمعیت خانواده خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را خریداری نمایید. همچنین قدرت سرخ کن فیلیپس با توجه به ظرفیت آن بین 1350 وات تا 2800 وات است که شما را در تهیه و طبخ انواع مختلف غذا و شیرینی یاری می‌کند. از دیگر امکانات سرخ کن فیلیپس می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی اشاره کرد که فرآیند آشپزی را تسریع بخشیده و باعث کاربری آسان دستگاه شده است. لازم به ذکر است که سرخ کن فیلیپس مدل دوقلو ندارد و تمام سرخ کن‌های این برند به صورت تک سبد تولید شده‌اند.

جمع بندی؛ سرخ کن بدون روغن چی بخرم؟

اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید، سعی کنید از برندهای شناخته کالای خود را انتخاب کنید. همچنین سرخ کن انتخاب شده از ظرفیت، قدرت و برنامه‌های پخت اتوماتیک بهره‌مند باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار